fot. Salezjański Ośrodek Misyjny w Warszawie

1 lipca 2011

Dlaczego zdecydowałaś się wyjechać właśnie do Peru?

Ja bym raczej zapytała: dlaczego Pan Bóg posyła Cie właśnie do Peru? Tak na prawdę to nie wiem… Wierzę, że akurat tam mnie najbardziej potrzebuje. Odpowiadając na Jego wezwanie zaufałam tak jak potrafię i pozwalam się prowadzić. Kiedy patrzę wstecz na swoje życie to widzę, z jaka konsekwencją a jednocześnie delikatnością  przygotowywał mnie do tego konkretnego zadania. Nigdy jednak nie ponaglał, nie naciskał…  byłam do końca wolna w swoim wyborze. Postawił na mojej drodze wielu ludzi, którzy rozbudzili we mnie jakieś szczególne umiłowanie do Ameryki Łacińskiej, pomogli mi odkryć piękno a zarazem poznać problemy tej części świata. To oni byli pierwszymi nauczycielami języka hiszpańskiego.
Nasz Józefów Nr 6 (9) Czerwiec 2011

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz